تحميل كتب pdf مجانا

تحميل روايه عشق الزين الجزء التانى Pdf كاملة مجانا

0 7٬764
تحميل وقراءة روايه عشق الزين بصيغة pdf الجزء الثاني ,قراءة رواية عشق الزين البارت الأول,الثانى,الثالث,الرابع والبارت الخامس.
عشق الزين هي رواية عربية إلكترونية
تصدر على صفحة “روايات شيمو” على الفيس بوك
نعم لا تتعجب الرواية تصدر بالفعل على صفحة الشيماء محمد “شيمو”
الكاتبة المميزة جدًا، والتي تُعطي الفرصة للكثير من الكاتبات لنشر روايتهم على صفحتها
وإحدى هذه الكاتبات هي زيزي محمد كاتبة روايات عشق الزين.
هي رواية رومانسيه كما يظهر من اسمها بالطبع
الرواية تصدر على شكل حلقات “أجزاء” على صفحة شيمو
وتحظى باهتمام كبير جدًا من قراء الصفحة، وهذا الإهتمام غالبًا لا يحدث سوى على روايات الشيماء محمد نفسها
وهذا طبعًا نجاح كبير، أن تستطيع كاتبة شابه مثل زيزي محمد أن تخطف الأنظار جدًا
من رواية واحدة وهي رواية عشق الزين
بالإضافة إلى أن الرواية تصدرت في جوجل تريندز
مما يعني أن البحث عليها في الوطن العربي وخاصة في مصر كبير جدًا.

اقتباس من رواية عشق الزين الجزء التانى

المكان (شركه الجارحى ).
قدام شركه الجارحى بمسافه كبيرة نلاقى راجل وبنت بيتناقشوا بعصبيه ……
مجهول ١: يابنتى اتحركى ابوس ايدك مبقاش فيه وقت .
مجهول ٢: اتحرك فين يا اونكل انت حضرتك بتتكلم جد انت عاوزنى اروح ارمى نفسى على حد واقوله لو سمحت انقذنى … اقف جنبى .
مجهول ١: ايوا اسمعي كلامي أنا عاوز مصلحتك .
مجهول ٢: انت عاوز ترميني في النار وأبقا في الأخر بسمع كلامك .
مجهول ١ بتنهيدة : يابنتي نار زين الجارحي ولا جنه الزفت الثاني ده .
مجهول ٢: ولا نار ولاجنه أنا مش هاتحرك من مكاني …في قانون في البلد …. الدنيا مش سايبه .
مجهول ١ بسخريه : قانون !!! هو القانون كان رجع الحق لاصحابه زمان ..يابنتى القوى عاوزله الاقوى منه .


مجهول ٢: انت ليه محسسنى انى عايشه فى غابه مع وحوش.
مجهول ١: لا انتى لسه معشتيش … لكن لو مصرة هاتعيشى وتندمى انك مش سمعتى كلامى .
مجهول ٢ اتنهدت بحزن : يارب دلنى على الصح انا مبقتش عارفه الصح فين والغلط فين .
مجهول ١ بفرحه: اهو بصى ربنا استجابلك شوفتى وانتى بتدعى زين الجارحى خرج اهو من الشركه .
مجهول ٢ باستغراب: هو فين زين دة ؟
مجهولة١: اهو اللى واقف مع الرجاله دى وحواليهم الحراسه .
مجهول ٢: انت مش قولتلى انه راجل كبير .
مجهول ١: ههههه اه هو كبير بس مبيبنش عليه … بصى ياستى اللى فى نص هناك دة دة زين الجارحى .
مجهول ٢ بصدمه : ابو شعر طاير دة … معقول مشاء الله علييه دة زى مايكون ابن امبارح.
مجهول ١: امال لو عرفتى ان اللى واقف جنبه على يمينه دة مراد الجارحى ظابط فى المخابرات دة ابنه الكبير واللى واقف جنب مراد دة ياستى ادهم الجارحى ابن زين التانى ظابط فى العمليات الخاصه اما بقا اللى واقف ولابس قميص ازرق وماسك جاكت البدله فى ايدة دة اسر الجارحى ابنه الوسطانى بس دكتور فى كليه الهندسه وماسك شغل ابوة كله واللى واقف جنب زين الجارحى دة مراد الالفى صاحب زين اللى اعرفه انه صاحب عمرة .
مجهول ٢: مين اللى صاحب زين .. هما الناس دول ايه مصاصين دماء مبيكبروش … طيب مين اللى صاحب زين ماسكه من رقبته دة وبيهزر معاه .
مجهول ١: دة عز الدين ابن زين الصغير معرفش بس باين عليه صغير لسه فى مدرسه .
مجهول ٢: مشاء الله عيله تخض اى حد … انا لايمكن اسمع كلامك دة .
مجهول ١: طيب ليه ؟.
مجهول ٢: راجل زى زين دة انت قولتلى ان شهرته انه غول فى السوق وله وضعه … وبعدين انت مش شايف عياله عاملين ازاى واحد فى مخابرات وتانى عمليات خاصه وتالت معرفش دكتور فى كليه هندسه دول مناظرهم بس تخض اى حد … لا لا وانت عاوز تقنعنى ان لما ادخل عليه هايصدقونى دة احتمال يحبسونى .
مجهول ١: لا هايصدقك….زين الوحيد اللى هايعرفك… فيكى حاجة هايعرفك على طول منها .. وبعدين انا اهو هايعرفنى ويصدقنى .
مجهول ٢: اه لو اللى فى دماغك دة لا طبعا يا اونكل مش اوى كدة الموضوع .. لكن يصدقك مظنش الدنيا مش سهله اوى كدة انت بس اللى طيب … عن اذنك انا هاخد قرارى الصح واروح ابلغ.. وانا مصرة القانون هايجبلى حقى .
مجهول ١: القانون لا يحمى المغفلين وانتى كنتى مغفله … وهاتسمعى كلامى ويالا بقا قبل ما يتحركوا لو اتحركوا ومشيوا والله ما نعرف نوصل لزين الجارحى تانى .
مجهول ٢: لا لا يا اونكل … عند اذنك … انا هانفذ اللى انا شايفه صح .

عشق الزين الجزء الثاني البارت السادس , السابع , الثامن ,التاسع ,العاشر والبارت الحادى عشر ,الثانى عشر ,الثالث عشر.الرابع عشر والخامس عشر والبارت السادس عشر

Pdf يمكنك الأن تحميل تطبيق كتبنا
من علي متجر جوجل بلاي لتحميل أكثر من 4000 ألاف كتاب بنقرة واحدة علي هاتفك بكل سهولة

قد يعجبك ايضا