تحميل كتب pdf مجانا

تحميل كتاب سفاح الفات pdf إسلام إدريس

0

تحميل وقراءة كتاب رجيم سفاح الفات “لازم تأكل علشان تخس” pdf إسلام إدريس, تنزيل كتاب سفاح الفات نظام الاربع أسابيع أون لاين مجانا.

الكتاب ده بوابتك لفكر جديد في خسارة الوزن والرجيم، لأنه ينسف أول مبدأ في أنواع الرجيم التقليدية وهو إنك لازم تجوع وتحس بالحرمان, وهدف الكتاب إنك لازم ثاكل علشان تخس.

المشكلة مش بس وزن ,المشكلة نفسية وعضوية واجتماعية وقصة كبيرة إنت مظلوم فيها جدا، وها صلحلك كل مفهوم غلط كان السبب إنك تعيش في الجسم المُنهك ده, لو إنت ست أو راجل طفل أو شاب، لو أنت فوق الأربعين أو فوق الستين أو حتى الثمانين،ها تقدر تغير من جسمك وصحتك وتقدر تستمتع بحياتك.

هاصلح معتقداتك الغذائية الغلط , وهاتغير حياتك من غير ما تعمل ريجيم او تمشي على ورقه ممله او اكل مش بتحبه او رياضه صعبة، و إزاي تستمتع بحياتك صح.

هاشاركك تجربتي الشخصية في خسارة أكترمن 40 كيلو بدون جوع أو حرمان، بدون آلام مفاصل أو ترهل في الجلد، بدون أدويةو عمليات.

إسلام إدريس خبير تغذية ومدرب رياضي دولي مُعتمد، ويُتابعني أكثر من نصف مليون متابع على الشبكات الاجتماعية. وأب وزوج، وأعمل من السابعة للسابعة، يعني مش ها كلمك من برج عاجي، كل مشاكلك أنا عشتها بنفسي ومريت بيها وانتصرت عليها.

تحميل الكتاب

يمكنك الأن تحميل تطبيق كتبنا من علي متجر جوجل بلاي لتحميل أكثر من 4000 ألاف كتاب بنقرة واحدة علي هاتفك بكل سهولة ويتم تحديثه بأجدد وأفضل الكتب حسب اقتراحاتكم

قد يعجبك ايضا